Vertrokken πŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈπŸ™‹πŸΌβ€β™‚οΈ

4 januari 2019 - Rijsenhout, Nederland

Hier is eindelijk de eerste update van ons blog πŸ˜‡...... op het moment van schrijven zitten we in Hotel Schiphol bij van der Valk en hebben net geproost met een lekker glaasje wijn en natuurlijk een heerlijke bittebal😊. Die gaan we echt wel missen als verslavende lekkernij πŸ˜‹. Vanmiddag zijn we met de trein vanuit Rijssen vertrokken na een nachtje in Hotel Dini & Henk.Β

Helemaal in de watten gelegd met echte hollandse stampot! Heerlijk op vakantie dus met nostalgische gevoelens πŸ‡³πŸ‡±. Hotel Schiphol is een echte aanrader... wat een mooi hotel met ruime kamer en faciliteiten. Straks gaan we eten in het restaurant en daarna op tijd de koffer in. Om 6.40 uur met de shuttlebus terug naar Schiphol, inchecken en om 10:25 uur stijgen we op met Singapore Airlines. Ons vluchtnummer is NZ3323 voor de mensen die ons willen volgen via www.flightstats.com bijvoorbeeld. Het zou ons niks verbazen als we wat vertraging hebben met de vlucht ivm het gewicht wat wij meenemen. Allebei een flinke backpack mee. Zoals gewoonlijk heeft Kimm de meeste bagage, maar liefst 21 kg. Marcel heeft maar een bescheiden 18 kg in zijn backpack.

Vanuit nu nog Nederland willen we iedereen die ons volgt ook een goede tijd wensen en no worries..... we will be back!! πŸ˜ƒπŸ’‹

1. Michel:
    4 januari 2019
    HΓ© lieverds, een meer dan fantastische vakantie gewenst en denk erom, take good care to another.
    Love you!
  2. Angela:
    4 januari 2019
    Slaap lekker straks en een goede vlucht πŸ›«
    Enjoy 😘
  3. Klaske:
    4 januari 2019
    Marcel en Kimm ,een hele goeie reis en vlucht ✈️ . Geniet en pas goed op elkaar πŸ’‹πŸ’‹
  4. Joke orsle:
    4 januari 2019
    Het zal vast een fantastische reis worden, het is zo’n geweldig land, geniet vanaf het begin want het is zo weer voorbij. Héél veel plezier en een goede vlucht.
  5. Rudi&Barry:
    Marcel &Kim
    Geniet veel en drink weinig
    Goede reis en pas op elkaar.
  6. Bionda &Ronald:
    Geniet er samen van .Goeie vlucht morgen 😘
    Liefs Bionda & Ronald
  7. Dini:
    4 januari 2019
    Slaap lekker, oe va en moo
  8. Suzanne:
    4 januari 2019
    Heel heel veel plezier en geniet ervan!!!
    Veel liefs Peter en suus
  9. Peter:
    4 januari 2019
    Super fijne tijd en een hele goede reis, ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto’s!
  10. Sergio:
    4 januari 2019
    Heel veel plezier, geniet er van! leuk om jullie een Beetje te volgenπŸ˜‰πŸ»
    Gr Annemiek & Sergio
  11. Martin & janine:
    5 januari 2019
    Aaah super gaaf en super jaloers, wat een fantastisch vooruitzicht, geniet er maar lekker van samen!
    Groetjes Martin & Janine
  12. Martin Orsel:
    Kai pai ki te pai
  13. Wencke Olthuis:
    5 januari 2019
    Heel heel veel plezier! Geniet ervan! Goede reis!
  14. Carla:
    5 januari 2019
    Heel veel plezier en bijzondere ervaringen toegewenst!
  15. Daffie:
    5 januari 2019
    Goede reis, geniet en heel veel plezier samen!!! ik houd jullie in de gaten:D
  16. Luus:
    5 januari 2019
    Het gaat beginnen!! Heeeel veel plezier!!
  17. Sophia:
    5 januari 2019
    Eindelijk is t zo ver! De reis is begonnen. Onwijs veel plezier. Geniet v elkaar. Ik kijk uit naar jullie verhalen.
    πŸ˜—
  18. Niek:
    6 januari 2019
    Heel veel plezier!
  19. Ans:
    8 januari 2019
    Heel veel plezier tijdens dit fantastische avontuur!
    Maximaal genieten😍